کیش
سلام
دنیای امروز من زیباتر از دنیای دیروز نیست ...نه زیبا تر نه روشن تر نه بزرگ تر ...تنها منم که این جا
زیباتر وروشن تر وبزرگ تر از دیروز به تو می اندیشم ...حتی پدرم نمیداند درعاشقی با تو دلم لرزیده است
واندیشه ام جا مانده و زندگی مرا نبودن هایت پر کرده و دست هایم از خواهش بودنت آویزان است . به یادت
مانده قرار گذاشتیم دعا بخوانی ...جانم در هوایت پر دعایت در یک قدمی مانده به من ایستاد ...دریا چه
نقاشی قشنگی بین من و تو شد ...
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۸۸/۱۱/۰۲ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ توسط آرزو
|
نیچه به درستی میگوید :((آنکه دوست را خواهان است باید در راهش جنگ برپا کردن را نیز بخواهد وبرای بر پا کردن جنگ باید توان دشمنی داشت .می باید دشمنی را که در دوست نیز هست پاس داشت .بهترین دشمن را در دوست می باید داشت .آنگاه که با او به ستیز بر می خیزی دلت می باید از همیشه به او نزدیک تر باشد .))